onsdag 27 februari 2013

Lite vårkänning...

...fick vi idag när temperaturen kröp upp över nollan och solen sken från en klarblå himmel...skönt att vi är på väg åt "rätt" håll...ändå kan jag tycka att vintern är vansinnigt vacker när den visar sig från sin bästa sida...
Jag har fått beställning på lite smycken och det ska bli roligt att sätta igång för nu var det verkligen länge sedan jag gjorde några eftersom kreativiteten har varit som bortblåst. Kanske kommer jag igång så att jag kan lägga ut lite nytt i bloggbutiken också...
Vad roligt att så många vill vara med i min utlottning!!! Än finns det tid kvar, så jag passar på att påminna om utlottningen. Klicka HÄR så kan ni anmäla er om ni vill vara med.
*
Kram,
Regina

23 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vilka underbara vinter bilder. Hoppas nu vi njuter av den sista och våren börjar titta fram ordentligt.

Anna

Felix sa...

Vackra vinterbilder! Jag håller med dig om att vintern är vacker (när det är vackert väder). Och den gör sig bra på bild! Naturen är så ren på något vis, och en enhetlig färgskala... ;-)

Jag håller tummarna redan nu... Kanske blir det en lagom födelsedagspresent..?

Vårvinterhälsningar
Elisabet

Sirpa sa...

Hej! Idag kändes det att våren skulle kunna var på väg! Skönt och soligt var det! Önskar dig en fin torsdag!
Kram Sirpa

Hannis sa...

Kul med beställningarna!
Kommer man bara igång så brukar det ta fart på kreativiteten.

Visst kan vintern vara vacker.
Sådär krispigt vacker
Men nu längtar jag förtvivlat efter att få ställa bort vinterskorna.
Och hänga bort den tunga jackan=))

Kram Hannis

Meta sa...

Känns skönt att kunna minnas en fin vinter i år för nu är den nog på väg Våren alltså.
Det låter som om en hel del har fallit på plats hos dig och du har fått tillbaka lite ork, vad glad jag blir.
Ha en fortsatt fin torsdag.
Kram Meta

LOPPISLIV sa...

Underbara vinterbilder!! Håller med, när solen lyser och det är krispigt vitt ute då är det vansinnigt vackert :-))

Ha en fin dag!!! Kraaaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snö och sol är så vackert på bild, just nu skulle jag önska att det bara var på bild. Minus 16 som mest här imorse, snön kommer aldrig och tina med dessa kalla nätter. Roligt att du börjar göra smycken igen.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Åh vilka vackra bilder. Ja igår hade vi en sån vacker vårdag även här, jag var med Evelin till stallet och satt efter väggen och solade i en timma och fick tom ta av mig jackan.
Vad roligt att du fått beställning på smycken.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Chokladvillan 1910 sa...

Vackra bilder på ett vackert vinterlandskap ! Jag hittade lite öppet vatten & en drös med änder, lycka ! Dit ska jag idag igen innan det sämre vädret dyker upp i morgon...
Må så gott !
Kram Anki

Johanna | Tillvaron.se sa...

Vintern kan vara helt slående vacker. Men den kan ju vara lite opraktisk ibland också, så man blir lite trött tillslut. Sedan är det ju det bästa med att bo här, att man får se nya vackra saker i varje årstid och hinner aldrig riktigt tröttna innan de byts ut.

Anonym sa...

Nydelige bilder, man kjenner nesten solen varmer:)
Så gøy at du har fått bestillinger på dine herlige smykker:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Le petit jardin sa...

Va kul med lite kreativt arbete, det är skönt för själen att få pyssla och pilla lite. Bilderna är vackra, men trots allt längtar vi efgter våren

kram kajsa

Black Iris sa...

Men ännu är det vacker vinter hos dig kan jag se..

Kram Maidi

STENLYCKA sa...

Vilka ljuvliga vinterbilder. Vad duktig du är med kameran!
Kul att du börjar med att tillverka smycken igen!
Önskar dig en fin fredag!
Kramar
Raina

annika sa...

Tack söta fina Regina för awarden! Jag har inte haft så mycket bloggtid sen vi kom hem och det är annat på g just nu.
Vintern är vacker speciellt nu.
Hoppas att det har lättat lite för dig.

Kram
annika

Vardagslycka sa...

Visst är det vackra dagar nu med gnistrande snö i solen, men jag gläds över snön som smälter och fågelkvitter och hoppas att det inte blir fler bakslag med snö!
Vad spännande med dina beställningar, kul att få pyssla och skingra tankarna litegrann.
Önskar dig en fin kväll och en underbar helg!
Kram, Carina

Anonym sa...

Underbara bilder, snart är våren här.
Kram Birgitta

Frøken Anker sa...

Smukke vinterbilleder. Så dejligt med solen. Den giver ny energi.

... send lige et par stråler herned :-)


Ha det fint
Birgitte

Holly Design sa...

Vackra vintebilder med solen mot den gnistrande snön.
Ha en fin helg.
Kram Gunilla

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Regina.
Tack söta du för hälsningen.
Jag ser de mest bedårande bilder i din blogg. Du har lika vackert som jag ute, och inne mmmmmmmmmmmmm jättefint, fina stilleben och gamla saker.
Hoppas du mår bättre nu, och att allting ordnar sig.
Önskar dig allt gott.
Kram Zara

Snäckskalsdalen. sa...

Jag har läst ikapp mig och det var trevligt att läsa lite mer om dig och titta på dom fina bilderna i detta inlägg och nånstans skönjer jag lite ljusare tonläge, jag hoppas det stämmer. Jag hoppas det jättemycket!
Agneta kramar

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Ja vintern kan vara vacker, som i dina bilder och det är toppen att åka slalom och stundtals njuta av vintern, Men tyvärr alldeles för lång i min smak!

Så nu får det ta och bli vår!!
Ha det gott, kram monica

Unknown sa...

Åh så härliga bilder! KRAM Petra