onsdag 13 februari 2013

Då är det dags...

...för en utlottning! 

Jag tänkte att jag ville hitta på något kul och positivt för er läsare som är så goa och tittar in till mig. Ni lämnar kloka och medkännande kommentarer och de värmer i mitt hjärta. Därför tyckte jag att texten på den här vägglyktan passade så bra.
För att vara med i utlottningen om vägglyktan är reglerna som vanligt, en kommentar här betyder att ni har en lott och länkar ni till utlottningen på er blogg har ni två lotter. Utlottningen pågår till den 3 mars! Om det finns läsare som vill vara med, men saknar blogg så kan ni skicka ett mejl till mig på vitthusmedsvartaknutar@hotmail.com
***
Då önskar jag er god tur i utlottningen!!!
Kram,
Regina

43 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Läser din blogg sen länge och hoppas du mår lite bättre. Tänker på dig.
Vill gärna vara med i din fina utlottning och ber om 2 st lotter tack. :)

Kram Åse

Elna sa...

Vilka vackra ord. Klart jag vill vara med.

Kramen

Anonym sa...

For noen vakre og sanne ord:)
Du er jo bare herlig:)
Vil gjerne være med og tar 1 lodd:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Meta sa...

verkligen fin vägglyckat. texten var rörande bra tycker jag och sann.
Klart jag vill vara med Du jag tar 2 lotter.
jag önskar att det går framåt för dig och att du har hittat en ljusstrimma i tunneln.
Ha en fin torsdag
Kram meta

STENLYCKA sa...

Åhh.... vad du är gullig som bjuder oss på en trevlig utlottning med en härlig ljuslykta med vacker text som vinst.
Det är klart jag vill pröva lyckan.
Tack jag tar gärna två lotter.
Önskar dig en fin
Alla Hjärtans dag!
Kramar Raina

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag är gärna med på en lott! Kram till dig!

Elle sa...

Kloka ord som verkligen stämmer.
Självklart vill jag vara med i utlottningen av den fina vinsten.
Önskar dig en fin Alla Hjärtans Dag!
Kramar Elle <3

vadmalen sa...

Jag är gärna med i utlottningen. jag tar två lotter.
Hoppas att du har en fin alla Hjärtans dag!
Kram
Bigit = Maggan

ANNIKA sa...

Hejsan!
Är gärna med och tävlar.Har ej blogg så jag mejlar.
Hjärtliga hälsningar
ANNIKA G

Hajan sa...

jag vill gärna vara med i
utlottningen,alltid roligt med
tävlingar, snyggt pris med.

kram från Hajan

Anonym sa...

hej, min kära vän..

jag som tänkte skicka en gåva till dig..men har inte din postadress, lagom till Alla Hjärtans Dag, den får komma en annan dag..

jag vill ju gärna vara med i utlottningen av din fina gåva..

Jag mår Blä, gjort bort mig och får skämmas..

// Elisabeth i V-by

Sirpa sa...

Hej! Jag vill gärna vara med, länkar, 2 lotter! Hoppas att din Alla härtans dag har varit skön! Önskar dig en fin kväll!
Kram Sirpa

Felix sa...

Mycket tänkvärda ord - och en fin vägglykta! Jag länkar med bild och kniper 2 lotter. Den skulle passa bra i vårt uterum/veranda som vi planerar att bygga till våren... ;-)

Varma hjärtekramar
Elisabet

Rosa i huset i vitt sa...

Vacker text..vill gärna vara med
tar 2 lotter
ha en trevlig helg
kram Rosa

Black Iris sa...

Visst vill jag vara med och tävla om den fina lyktan. 2 lotter tar jag för länkat har jag gjort..

Kram Maidi

Hjärtruds Stuga sa...

Jag är gärna med i din utlottning. Budskapet på vägglyktan är så sant.
Jag tar två lotter och hoppas på tur.

Må så gott

Kram Karin

Anonym sa...

Så fin! Jag tar en lott för jag har ingen blogg, och sen håller jag koll på om jag har tur och vinner,
Maria K.

Bland blommiga kaffekoppar och udda pinnstolar... sa...

Klart jag vill tävla, ta en lott !!!

KRAM Karoline

Snäckskalsdalen. sa...

Så roligt! Så roligt! Klart jag vill vara med, 2 lotter, tack! Väldigt fint pris du lottar ut.
Hoppas du har det bra, stora kramar
Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Regina
Så gullig du är som lottar ut en lykta, den är jättefin. 2 lotter.
Ha det bra vännen
Kramar
AnnaMaria

Camilla sa...

Jag vill gärna vara med och försöka vinna denna fina ljuslykta. Jag deltar med två lotter.

Anonym sa...

Jag är gärna med :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

skifferhuset sa...

Å en sådan vägglykta har jag alltid villat ha, så tar 1 lott! Sköt nu om dig, vännen! Kram Iréne

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

SÅ roligt med en utlottning! Jag tar en lott, och hoppas på en väldans tur!
Ha det bra!
Kram
MArie

Maya sa...

Så flott lyslykt! Selvklart vil jeg gjerne være med :) Tar to lodd jeg...
// klem maya

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Hoppas du mår något liite bättre :) Så gullig du är som vill ha en utlottning för oss!

En superfin väggljusstake så jag vill självklart vara med. Jag tar 2 lotter tack.

Kramar Susanne

Lissboden sa...

Hej Regina!
Det låter som om du mår ok eftersom du har valt att ha en utlottning:)
Jag har så mycket saker så jag väljer att inte vara med din utlottningen.
Ha det så bra!
Kram/Maria

Anki sa...

Jättefin lykta och tänkvärda ord!
Jag är gärna med och länkar hos mig!

Önskar dig en bra vecka vännen!
Goa kramen!

Hoffmans Design sa...

Hej på dej . Jag vet att jag e bedrövlig att skriva men har så mycket att göra så jag hinner inte. det hänger plagg som skall bytas dragkedjor i och upplägg av byxor. Men semester var behövlig men nu när man e hemma så undrar man. Skulle man vart bort eller inte.... Hur har du det då
Jag vill också vara med i din tävling jag länkar från min sida.

Kram ha en kanon dag Antonioja Hoffmansdesign

Margot sa...

Vilken härlig vägglykta du lottar ut, självklart vill jag vara med! Länkar såklart så 2 lotter för mig!
Ha en fin dag!
Kram Margot

Blommiga Rutan sa...



Godmorgon Regina!

Så gullig du är som orkar tänka på alla bloggvänner och ordna utlottning, just nu, när du inte har det bra! Ändå tänker du på andra!

Vill så klart vara med i utlottningen, ska försöka mig på att länka till min blogg, hoppas att jag lyckas med det.

Kram Anncathrine

bakom berget sa...

Jag är gärna med i din fina utlottning!Tar 1 lott.
Kram och ha det gott!

Åsa.

Anonym sa...

Vilken fin vinst! Jag hänger på med en lott!!
Britt
britt.jonesig@telia.com

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen,
Hoppas att influensan har försvunnit och att du mår lite bättre även i själen. Jag är gärna med i din fina utlottning.
Sköt om dig
Kram Agneta

bittan sa...

Hej !
Vill vara med i tävlingen men har ingen egen blogg.Hoppas att det är ok att kontakta denhär vägen :)
bittan4@gmail.com

skapa och inreda sa...

Vägglyktan är så fin.
Vill gärna vara med och pröva lyckan i din utlottning :)
Länkar till dig från mig.
Annika

ängeln i vitt sa...

Självklart vill jag vara med på din utlottning av den fina vägglycktan.

Ha det bäst du fina
Kram kram / Carina

Sockan o Vanten sa...

Hej, en jättefin ljusstake OCH blogg och jag vill gärna vara med på utlottningen och länkar även från min blogg. Njut av dagen/Ulrika

blockethuset sa...

Bara måste vara med...orden träffade mig...
En liten lott!
Kram
Carina

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Självklart vill jag också vara med och kanske få chansen att få vinna din fina vägglykta.

Ha det gott!
/ Susanne

Anonym sa...

Hej. Jag är gärna med. gunillaahlander@hotmail.com

Zandra S sa...

2 LOTTER:

1. Åh, jag vill jättegärna vara med! <3 :)

2. Delat på min blogg här:

http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/march/tavling-33-2.html#comment

Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

zandra_svantesson@hotmail.com

Anonym sa...

hej vill gärna vara med i din trevliga utlottning.
magnussoningrid@yahoo.se