måndag 26 mars 2012

De första bilderna...

...från inredningsresan till Danmark. Vi klev på i Örebro och hade en mycket trevlig bussresa ner mot Helsingborg. Under resan var det massor av skoj, auktioner, lotterier och allsång. Efter färjan från Helsingborg till Helsingör åkte vi en bit utanför Helsingör, där låg Röde Lade, en mysig affär med antikt & brocante. Det var lite mörkt där inne så bilderna blev inte toppen, men jag tror ni ser att det fanns massor av fint.
Redan här började bussens bagageutrymme att fyllas=) Sen for vi vidare mot Köpenhamn och hotellet där vi skulle bo. Hotellet låg mycket centralt och Annika (Ditten och Datten) och jag delade rum. Efter en god natts sömn och en smarrig hotellfrukost gav vi oss ut på strövtåg i Köpenhamn, men det berättar jag mer om i nästa inlägg=) Sammanlagt var vi 41 likasinnade tjejer (och två killar) med på resan och hos Petra (Romantiska Hem) finns en lista på bloggar som var med på resan.
*
Önskar er mina kära läsare en bra tisdag!
Kram,
Regina

10 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Jag ser ju hur kul det skulle ha varit att delta!! Men jag njuter av bilderna, och vill se mer!

Tisdagskram till dej.
Eva-Mari

Hannis sa...

Härligt!!
Nyfiken på om du fyndat och vad=))

Kram Hannis

Nyanser av vitt sa...

Vad mysigt ni har haft det. Köpenhamn är en av mina absoluta favoritstäder.
Ha en fin dag.
Kram Agneta

Unknown sa...

Så mycke fint man vill bara se mera :). Jag kan allt tänka mig att ni har haft en underbar resa med många fina minnen för livet. Sen är ju Köpenhamn en underbar stad i sig.
Ha de gott, kram Ing-Britt

lisashus sa...

Vilken spännande resa och så fina bilder! Kul att du ville dela med dej! Ser fram emot flera...!:)
Jag kan tro att ni fick uppleva mycket och inte minst att få träffas är ju alltid roligt och utbyta tankar och idéer!
Kram
Lisa

Chokladvillan 1910 sa...

Där skulle man vara & rota ! ;)
Kul att få se lite bilder & mer kommer hoppas jag :D
Ha en trevlig vecka !
Kram Anki

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Förstår att ni hade det jätteroligt!
kram
MArie

Fågel Blå sa...

Åhh vilka fina bilder!
Så roligt ni måste ha haft!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine

VACKRA hem och interiör sa...

Hej Regina, så himla trevligt det var, och så kul att se andras bilder. Det blev ju inte så lång sejour på varje ställe och man hann ju inte "ta in" allt. Så fina bilder du visar och vilken fin blogg, ska kika in lite mer här framöver...
Ha en fin vecka!
Kram
Pia

Blåbärs och smultronstället sa...

En kanonresa med er goa tjejer och mycket att se och uppleva.
Fina bilder, måste lägga ut mina snart...
Kram Susanne