lördag 2 april 2011

Honning og Flora - sista stoppet på resan...

...i arla morgonstund efter frukost lämnade vi hotellet och Köpenhamn. Utsikten från hotellet i morgonsol måste ju förevigas...

Så var vi då framme vid vårt sista mål Honning og Flora, beläget i Hyllinge vid Egholms slott. Vilken miljö, vilken butik, här fanns allt...








Det fina grytunderlägget bor numera hos Agnetha;-)
Det här var några av bilderna som jag tog inomhus hos Honning og Flora nästa gång visar jag bilder utomhus...
Önskar er alla en riktigt skön helg!
Kramar,
Regina

10 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Härligt ställe att låta sig inspireras av och kanske göra lite inköp.
Ska bli spännande att se det som var utomhus.
Trevlig helg:)

Lisas torp sa...

Åh, vilken utsikt och vilket vackert hus!
Så intressant och spännande att besöka alla fina ställen som man bara hört talas om! Så fina bilder du fick!
Jag antar att det var mycket att smälta sen...:)

Önskar dej en fin och skön lördag!
Kram
Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Underbart ställe att låta sig inspireras och lite shopping.Bara så härliga bilder bjuder du på.Önskar dej en skön lördag.Kram Rita ♥

Maria sa...

Instämmer, visst är det mysigt och stämningsfullt hos Honning og Flora!!! :) Vi var där för några somrar sedan... vad jag trivdes!!! ♥

Otroligt härliga bilder du visar... så mycket fint att njuta av!!! :))

Jag hoppas att du har en skön och trivsam lördag och att helgen förblir bra!!!

Ha det gott!
KRAM♥ Maria

annika sa...

Ja där fanns det massor av ljuvligheter. Vilket hus med alla små prång.
Hoppas att du har en fin dag!
Kram

Compact Garden sa...

Nä nu måste jag ta mej till Köpenhamn det här går inte..tack för alla bra tips, jag ska skriva ner det.
Ha en skön kväll kram Anne

Zinnia sa...

Vilket ögongodis du bjudit på din resa. Extra kul för mig som sällan kommer till Köpenhamn. Ha en skön helg! Zinnia

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen
Ni verkar ha haft en helt underbar resa. Kan inte du maila alla adresser till alla ställen i Köpenhamn. Jag är ju där i jobbet titt som tätt men ska framförallt dit privat i höst :O)
Stor KRAM

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Regina.
Vilken vacker utsikt från hotellet, där ni sov, bara den är ju som ett smycke.
Är det riktiga blommor.Troligen inte, men pionerna ser verkligen levande ut.
Vackert, mycket vackert.
Klokt att göra en sån resa, för sin egen skull, det borde alla göra.
Det är väl bara ett fel, man vill ha en släpkärra, och en gigantisk penningbörs.
Önskar dig en fin helg.
kram Zara

Snäckskalsdalen. sa...

Urrk, vilket vackert hus. När jag ser sådana hus är det nästan så att jag vill flytta till storstan.....fast kanske inte riktigt på riktigt, men nästan.
Honning och Flora verkar ju helt underbart! Vilka saker, jag ser pengarna flaxa iväg.
Agnetakram