måndag 22 november 2010

Hjälp...

...idag har jag panik...för allra första gången sen jag började blogga känner jag att jag inte har någonting att visa. Inspiration har jag men inga bilder! Jag började leta runt och det är klart, några (läs många) bilder finns det, men det är rester som inte passat in i något inlägg. Så idag blir det rester...pytt-i-panna...
Tallrikshyllan i köket har blivit plats för en ny samlarvurm...små saltkar och några gamla saker.
Hade tur att hitta tre jättefina, gamla linnehanddukar med så vackert broderat monogram hos Lavendela. Ett rött R passar ju bra=)
Ha det så fint i snöyran och ni som bor i de delar av Sverige där det är klass I och II-varning, var rädda om er och ta det försiktigt!!
Kram,
Regina

16 kommentarer:

Roses & Angels sa...

=) Du har ju nåt att visa ju. Fina saker. Man kan få sån där känsla ibland. Har också fått. hihi. Du jag har en tävling om du vill vara med. Kika in på högra sidan. Kram

Anna-Lena sa...

Tycker att du lyckades visa riktigt fina bilder. Ta´t lugnt, ta en toy... blogginspirationen vänder snart åter. I morgon har du massor av idéer igen. Jag lovar!

Ha en skön kväll!

Kramar Anna-Lena♥

Vintage House sa...

Hej
Ibland händer det och inte konstigt.Men helt plötligt kommer man på något..
HA nu en skön kväll
kram
sandra

Min Skattkammare sa...

Jamen....då fick vi se lite fin gammal skåpmat. De duger bra åt mig! ;o)
Nu håller man sig inne.....bara vi inte får en repris på den förra. Hujedamej!
Kram på dig!
Kicki

Hannis sa...

Blev en bra pyttipanna det där=))
Sådär är det ju ibland men du hade fina saker att visa ändå.
Den där flaskan var ju jättefin!
Kram Hannis

Lisas torp sa...

Det blev ju en hel del att visa ändå! Jättefina gamla saker du visar!

Ja, vilket hit-och-dit-väder vi har fått! Än så snöar det och är kallt, för att i nästa läge vara duggregn och mildväder!
Knepigt väder den här tiden!
Sköt om dej du också!
kram
Lisa

Skogslyckan sa...

Det här var väl inte illa, en massa fina saker. Gillar speciellt den blå flaskan, så vacker med den slitna etiketten. Och du har fått snö på bloggen med, ja här snöar det för fullt ute. Nej nu måste jag natta mig själv...
Kram Pia

Felix sa...

Mycket snyggt och passande monogram! Du har något att hämta hos mig...

Novemberhälsningar
Elisabet

Unknown sa...

Åh så vackert, jag älskar ju verkligen monogram! KRAM

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad jag känner igen den känslan men tycker du fick jättefina bilder!
Ha en härlig dag!
Kram/LenaS

Snäckskalsdalen. sa...

Så många fina saker, jag tycker så mycket om gammalt glas, det är något speciellt med det. Du hade ju jättefina bilder och mycket att visa!
Kram

Country Hill sa...

Den pyttipannan var jättefin, fina saker Du har i hyllan och så söta saltkar, har själv samlat på saltkar men har nästan slutat det blev liksom för många.
Ha det gott!
Kram Lena

Nyanser av vitt sa...

Mysig pytt :O)
Kram Agneta

skifferhuset sa...

" pytt i panna " är väl hur bra som helst, många gånger det som blir bäst! Jag har oxå lite olika salt och socker skålar! Ha det gott! Kram Iréne

mamma lycklig sa...

Lycka till i min tävling.
Kram Nettan

himlaverket sa...

Förstklassig pyttipanna, man får tacka såhär på tisdagsmiddagen ;)
kram ullamaria